Fredag

Idag är det fredag, ja en sån där fredag som man längtar till. Det är slutet på veckan!!!!!!


Idag blir det Idolfinal i Globen med Johanna, Isabelle och några till. Ska bli kul! Ska ta 4 tåget från Uppsala (Redan?!), jo men insläppet börjar 18:00 förstår ni, ;)
Hemma i Uppsala igen runt 01.00 kanske, sen blir det att sova hos BABY!!!, inte träffat han sen i måndags :( Tror inte vi varit utan varandra så länge under dessa månader, men han jobbar mycket och jag är sjuk. Inte den bästa kombinationen men nu så!!





Att drömma mardrömmar är det allra värsta, vakna och tro att det är gjort och sant och svikit den personen, nej aldrig! Aldrig , kommer aldrig hända! Men fy så hemskt det var :( Att otrohet går att drömma om, fyattsingen, hjälp


Kollade igår kväll på . Ps, I love you, tack för tipset mannen!
Längesen jag såg en så bra och känslomässig film, låg med tårar i sängen under hela 2 timmar då filmen var igång på datorn, helt underbar och sorglig, 'är att rekommendera om ni vill se en UNDERBAR film som verkligen tar tag i ens känslomässiga sida. Mys säger jag

Ta hand om er i snöyran mina duvor,
Hug/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0