Tisdag

Ny dag idag, ett rent helvete,

Praktik idag. Igen. Va inte roligt att gå upp, ville bara ligga kvar i sängen och känna värmen från Calle som låg brevid. Bara mysa hela dagen i sängen och kollar på tv. Men nejdå. 10 i stan/praktik there was.

Ägaren till butiken är ett rent h*lvete, men det gäller att hålla minen. Men jag får all skit. "Vart ska jag placera dessa krukor *****?"Du kan ta dem där borta" Okej" (5 minuter senare), "Nej men sådär kan du inte ha det, hur har du tänkt här egentligen?"

Alltså jag får krupp! De jag är där med, De frågade om jag tål dessa, för de tyckte att ***** var för hård. Bara att hålla med och slå ner väggen hemma sedan.

Aja, drog hem 15:30. De sa att det va okej

---------------------------------------------

Gårdagens inköp: Läderleggings med blixtlås längst ner, en t-shirt och ett par mörkgröna leggings(ej med på bilderna)
Dagens inköp: Ett par svarta Pumps
   

Tänkte senare åka in till baby, han är ledig imorgon så blir förmodligen myskväll.


Hug/J

Kommentarer
Postat av: Johanna

DINA LEGGINGS DOM VILL JAG HA

2008-12-02 @ 21:36:50
Postat av: Jessica

JAG ÄLSKAR DEM :D Du kan få låna dem snygging! men de ska jag ha på mig på fredag ;)

2008-12-02 @ 22:56:37
Postat av: Anonym

Du kan få låna dem nångång:D ska inviga dem på fredag ;) sova hos dig?

2008-12-02 @ 22:57:51
Postat av: Johanna

vart har du köpt dom?:D ja du får sova hos mig;) men jag har samling 11:15 med mitt minilag men det är skitsamma:D

2008-12-03 @ 16:59:00
Postat av: Jessica

Du vet redan ;) men bra! fredag there is. ses då! <3

2008-12-03 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0