Torsdag

Ber om ursäkt gott folk för att inte ha skrivit på länge!, men har haft enormt mycket att göra och tänka på.

I fredags förra veckan jag som sagt på Idolfinalen och jag säger bara ! Vilken jävla känsla i Globen alltså! 14.000 personer som skriker och klappar händerna, det är runt 28.000 händer det(hah), Kevin vann, alltså rätt person. Tog 00:12 tåget hem med Matilda, Isabelle och Johanna, efter Idol blev det utgång för min del, pojken min var på People så hamnade där ett tag, mer behöver inte nämnas....

Lördag blev att åka hem och bara ta det lugnt, baby kom senare på kvällen och söndag blev en Handlajulklapparsöndag med älsklingen. Blev julklappar till mamma,jonas och mig själv haha, blev en Peakjacka, en röd jävel. Stopplykta javisst, but I like it!

från Måndag - Torsdag(idag) har jag mest praktiserat, vilket både varit roligt och ett rent helvete, men bara en dag kvar sen är det över :)

Fredag är det imorgon, och då blir det krogen med Johanna & Isabelle! Blir nog en lugn kväll, tror jag.. Praktik- sen drar jag till johanna för att fixa oss och förkröka sen blire People.

Helgen blir sedan lugn, Calle jobbar så inge mys där inte!




Den 8:e ses vi FL3!!!
Föresten, hur har ni det på eran praktik, när det är sista dagen imorgon? jag själv är överlycklig!!!!

Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0