Ännu en dag,

Onsdag idag, torsdag imorgon. Rätt så logiskt

Dagen började med att jag verkligen inte orkade stiga upp under de 2 duntäcken + filt som jag sover med. Åkte med mamma till bussen där Jaana kom springandes och höll på att missa bussen haha soooopa tjejen! Som vanligt var bussen full så det utdelades ståplatser till oss som klev på. Suck....
     Sen blev det nationella prov i Svenska B från klockan 08:40-14:20 egentligen men jag gick runt 12:30. Haha Anna och jag hade det rätt roligt under nationella. Lite internskämt sådär :)
    Sedan blev det Kultur & Stilhistoriaprov som tog runt 2 timmar, kändes väldigt bra! 
   
    Ner på stan, in på Amaryllis och presenterade mig (praktikplats) sedan gick man till Calles jobb. Åkte runt lite och nu sitter jag här hemma hos mig, Calle är utanför och fixar med sin nya stereo. tråkmåns.
   Sitter därför och snackar med Nöten och lyssnar musik. Hade tänkt kolla Saw 5 sen, hittade en helt okej film med kvalité som va godkänd!

    Morgondagen bjuder på kransarbete! Ser fram emot det faktiskt, inte jobbat i floristsalen på 2½ vecka typ. Så det ser jag fram emot. Att ta fram mina skills haha.



Aja vi ses imorgon turturduvor!!
Höst i Sverige


/J

Kommentarer
Postat av: Tessen

Så söt blogg du har då =)

Hoppas att du trivs på Amaryllis sen!

2008-11-13 @ 22:10:20
Postat av: Jessica

den ska göras om! Men vet inte hur det ska gå till :/ Ja det hoppas jag med! Vi ses om några veckor sötan <3

2008-11-15 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0