Fredag -

Morgonen blev rätt så seg, väldigt seg, klockan var ställd på 08.30 och fötterna hamnade på golvet runt 08.46, så man fick ungefär 14 minuter på sig att klä på sig och fixa sig, inga problem :)

Hamnade i stan runt 09:46,gick till Pressbyrån och köpte mig en yoghurt till frukost.



Förmiddagen blev till att snitta blommor så ryggvärken fick en till tårar, snittat över 200 blommor idag innan lunch, påtal om lunch, lunchade med Nöten idag på Cupido, sen kom Anna och hälsade på :) Trevligt trevligt
. Efter lunchen blev det ännu mer snittande! gosh vad mkt snitt de har, jag frågade om jag fick bygga om kylen, vilket jag fick! Så det höll jag på med i några timmar, kändes fint,
   Sen mot kvällningen, eller okejdå, vid halv sex då jag nästan skulle sluta dyker Jocke upp, utan förvarning, längesen man såg dig.

Tog mig hem med 17;45 bussen och pappa hämtade mig vid bussen, så nu har jag bakat kladdkaka och kollade på *Idol för en stund sen! Kevin & Anna är favoriter, Och Robin, beslutsångest. Snart kommer älsklingen och det blir en massa mys <3 Den absolut bästa killen som finns,

Hug/J♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0