tors-fre-lör-sön

Tänkte summera min helg i ett enda inlägg, känns nog bäst så.

TORSDAG - Blev skola för hela bunten idag, underbart att träffa klassen, eller okejdå, de 7 som var där! mysstämning var det, 08:35-16:00, blev att göra en julgrupp till tävlingen. Inte fullt nöjd men orkade inte riktigt bry mig. Efter det åkte jag hem med pappa.
MITT BIDRAG NEDAN


FREDAG: Blev sovmorgon till 11 ungefär, inne i skolan runt 11:50 för att äta lunch med Amanda & Lina innan Nationella i Engelska B skulle äga rum, gick då rent åt helvete men skitsamma fan. Efter det drog jag ner på stan. Träffade på Johanna på Gina och hon ville ha med mig ut på krogen, inge sugen, men det blev ändring på det! Åkte hem med 15:45 bussen och väl hemma så hade jag hur tråkigt som helst, ångrade mig och meddelade Johanna att jag ville dra med ut, så det fick bli så! och jag säger bara : BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!!!!!!!! fy attsingen va kul det var, Åkte hem från People runt hmhmhm(ingen aning), åkte till Johanna, Victor hängde med också. Sov 3 st i en 120 säng, perfekt! Somnade runt 4-5 och vaknade runt 9

LÖRDAG: Vaknade runt 9 hos Johanna och vi satte oss och kollade på tv, Victor drog hem runt 10, sedan blev det Maxibesök för två bakisflickor vid namn Jessica & Johanna, köpte oss "material" för våran efterlängtade fruktsallad, Blev också kyckling och ris. gottgott! Efter måltiden blev det massa Robin Bengtssson med Fields of Gold. Efter det blev det en fotorunda med den älskade Nikon D60, Bilder finns på http://900227.bilddagboken.se den 29:e Nov. Tog 15:15 bussen hem och sedan blev det att sitta i soffan med världens jävla skithuvudvärk. Aldrig haft sån värk i skallen förr ! Men det vare värt. Somnade runt 00:30

SÖNDAG: Vaknade runt 11:30, åt frukost och sen fixade jag mig för att åka till stan med mamma och pappa. Blev besök på Bellis Blomsterhandel för mammas del. Sen Botaniska för att spana in allas tävlingsbidrag till tävlingen "Uppsalas snyggaste julgrupp". Min kommer då kolla långt ner på listan, menmen. Efter det drog vi ner till Biltema för pappa skulle införskaffa något, likaså mamma och jag. Efter det blev det att pappa skjutsade mig till Gamlis. Till min Baby. Åkte sedan till hans mamma för att äta mat, underbar mat!! Bilder kommer senare på min BDB från kvällen i Nyby!
Sitter nu här och tråkar. men man kan inte alltid ha kul, right ;)

Ta hand om er, Praktik imorgon, tråkigt så jag spyyr!

Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0