Måndag - ny vecka



Första praktik/APU dagen idag......

Inte riktigt som jag hade hoppats, hade nog för höga förväntningar på stället. Och sen var det första dagen såklart, då brukar det vara "ställ dig där bakom och gör 10 planteringar av dessa och dessa. 10-18 är mina praktiktider, lite väl långa, hellre tidig morgon och hem tidigt. Menmen kan inte jag bestämma.

Igår kväll kom Calle till mig, med 2 chokladkakor , så som jag längtat efter det! Sen lite mys sen så blev det att lägga sig vid halv 2 eller nått. Han skjutsade mig till praktikplatsen, ska in snart till honom och sova där.

                      

Nisse Nisse Nisse, jobbiga kattfan!<3

Hug/J


Kommentarer
Postat av: Tessen

Skönt att veta att du lever efter förtsa/andra dagen =) Vi har samma tider du och jag typ. Jag går en halv timme eller timme längre bara.

Hörde att vi fått snö och grejer ju :D pulka ihelgen?

2008-11-19 @ 23:12:42
URL: http://tessenskriver.blogg.se/
Postat av: Jessica

jajamensan! rätt sköna tider ändå men det ställer till komplikationer för mig med skjutsandet bara. Ja snö har vi här nu! skittråkigt, hahaha pulka, nja det får vi se:P

2008-11-20 @ 11:48:56
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0