27/4-o8

Måndag idag och vädret har varit helt okej! Likaså dagen på praktiken, om inte bättre än bäst! De verkligen är super där, Karin kom förbi idag också och hade med sig mitt betygspapper till praktiken (Bättre sent än aldrig, som man säger). Och de sa bara positiva saker till Karin om hur jag jobbar osv! Känns riktigt fint. :)

Satt i telefonintervju idag och det gick riktigt fint! Ska provjobba på lördag så vi håller tummarna på att det ska gå bra :)

Fick reda på idag med att paket väntar på mig på posten nu från ELLOS så den hämtar jag på onsdag då jag ska till IKEA med baby och införskaffa min älskade byrå som jag väntat på! Sen åker jag förbi Posten på hemvägen, hoppas bara att de har öppet så sent där :). Får ta och kolla upp det helt enkelt

Sen på Sista april blir det rajraj med Johanna & Issa hos Johanna där det blir grillning till 1000% och mysmys! Sedan in till stan för att träffa folk och bara njuta!
Kvällen - ett måste att träffa baby för dagen efter så firar han och jag ETT HELT ÅR!!! Helt sjukt att tiden gått så himla fort, men jag spenderar den med den bästa så inte undra på <3

Aja nu tänkte jag iallafall ta en varm dusch och sedan hoppa i säng! Är så otroligt trött faktiskt.

Kram på er!



Från i mitten av april
Johanna-Johanna,Rasmus och tråkiga Jag!

10 Maj - PARTY!!!!!!!!!!!!!!!! Studentskiva javisst, hör av er för eftersläppsbiljetter ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0