Söndag

Söndag idag och jag är helt slut efter gårdagen!
Ska inte berätta för mycket men kan nämna liiiite, det är förmodligen tystnadsplikt på detta.
Iallafall så gick jag upp med tuppen igår morse, alltså runt 07:00 för att göra en hel DEL under dagen!
hämtade ett elaggregat ute i vänge, var i gamlis och kollade när de spelade in introt. Sedan runt 12 begav vi oss till Rullsand där resten av musikvideon skulle spelas in! Tog ett bra jävla tag innan vi kom fram för det hände lite saker på vägen men cia 1½ timme senare så var vi redo för inspelning!



Denna husvagn var med i inspelningen och den va då inte liten. 4½ meter hög, 12 meter lång och kostar över 1 miljon.
Mer säger jag inte! Ni får se sedan

Blev att komma hem runt 23:30 ungefär och baby skjutsade hem mig! Är glad att den mannen finns alltså! Jag älskar han!!
Somnade direkt efter att ha duschat och borstat tänderna. Så s*tans skönt!

Idag:

Hade ställt klockan på 10:45 men vaknade en halvtimme innan så kände att jag lika gärna kunde gå upp för det var så fint väder ute! Åt en rejäl frukost som innehöll tre mackor med korv och gurka på, en tallrik fil med banan och russin och så ett glas vatten för jag var så törstig!

Sedan dess har jag legat i solen sen dess, har övningskört lite med pappa, pluggat, fotat och solat :). Snart blir det mat om någon timme eller så! min favoritmat Laxfilé! LÄNGTAR som bara den, bara vattnas i munnen på mig nu.

Aja jag bloggar senare! Ska in i andra huset och kolla lite tv tänkte jag och slappna av.

Imorgon blir det praktik! Jag längtar verkligen till praktiken, jag trivs så himla bra verkligen. De är underbara och kunderna är underbara! Så himla skönt att jag fått extrajobb där, helt sjukt mysigt!
Och Sara Köppä! DU OCH JAG I SOMMAR BRUDEN! Fan va mys vi ska ha det i grottan alltså! :)

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0