1/8-09

Ber verkligen om ursäkt för min uppdatering på bloggen men jag har haft så himla mycket annat att göra! Jobbat onsdag,torsdag och fredag och de andra dagarna har jag tillbringat så mycket som möjligt för att slippa ha tråkigt. Igår efter jobbet så gick jag,Johanna och Sara på bio, vi kollade på premiären av Sommaren med Göran, riktig rolig film! :) Men tyvärr så kopplade man saker till saker man inte vill koppla till det! Men men så kan det bli. Sara somnade lite sisådär så det va lite skojs. Men tack för en underbar dag! I torsdags efter jobbet så tog jag och Johanna P en runda på stan, blev inget köp för mig då jag håller på och sparar pengar, :). Var ju i Ullared för bara några veckor sen :). Plus att det är väl allmänt bra att spara ? :) Är som sagt sugen på att åka utomlands med Baby i vinter men vi har ju planer på att flytta ihop i vinter med så vi får se vad som händer :)

Idag så ska jag till Älvebrink och vi ska köpa mat och laga gott ! :) Sen blir det att Pontus och Robin hämtar oss och vi beger oss till Minigolfbanan, jag kommer vinna hela fadderullan! Känner det på mig ;) haha. Efter det ¨åker jag hem och bara tar det lugnt :).  Ledig imorgon med och sen jobbar jag måndag,torsdag och fredag :)

Idag är det föresten 1 år och 3 månader sedan som jag och Carl blev ETT. Att tiden kan gå så himla fort! Otroligt alltså :) Helt sjukt :). Och exakt två veckor sen jag såg honom med :( Förbaskade jobb!!!!!

Aja, nu ska jag fortsätta fixa oxh trixa här hemma ! :)

Ny månad med, nya tag ! :)

KramKram


En av alla bilder jag tog på Johanna från Photoshooten i tisdags ! :)


Aja vi hörs senare! Tar med mig kameran till Älvebrink :)

kramkram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0