Mysdag på stan med mor

Ja precis! Idag vaknade jag IGEN av att pappa höll på med mitt tak(han bygger tak ovanför entrén så det är en hel del borrande och hamrande där uppe på taket). Men jag steg upp ur sängen vid 10:30 ungefär och tog mig en frukost för en timme senare så begav sig mamma och jag till stan för att kika runt lite!

För mammas del köpte hon mycket fint! Men jag likaså, bilder bjuder jag på här:




Bild 1: Lång linne från GT, blir nog supersnyggt tillsammans med den mörkgråa kavajen jag har!
Bild 2: En underbar klänning från HM som jag letat som en tok efter i evigheter! Nu fanns den i svart och även i min storlek,GLAD JAVISST!
Bild 3: Ett underbart kap, ryggen är så jäkla snygg och den slutar neranför rumpan. Så det är både ett festlinne och vardagslinne. Får nog använda FreeBra till detta eller utan bh? Det var rätt snyggt det med.

Dessa plagg kommer att användas mycket. Vilket var snyggast enligt er? :)

KramKram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0