Veckan/orna som var!

Ber verkligen om ursäkt för den USLA uppdateringen här i bloggen men jag har haft fullt upp den senaste tiden! Sedan jag bloggade sist har jag hittat på en hel del faktiskt, den 4-6 var jag och Baby på kryssning, 40timmars så det var riktigt mysigt då jag inte hade sett han på över 2 veckor. Men vi fick spendera den väl :). Direkt när jag kom tillbaka till Uppsala den 6/8 så började jag jobba på B.L vilket var mys, riktigt seg var man dock!
Jobbade då fredag och lördag med TROR jag, så längesen så jag knappt kommer ihåg.

Iallafall måndag-torsdag veckan som var så jobbade jag på Ramsta skola, kul med lite variation ! :) Fredag var en hemmadag med att plocka kantareller och MASSVIS med blåbär! :) Sedan blev det jobb idag och efter jobbet blev det en runda på stan där jag införskaffade mig en oversizetröja och en ny bh :) Alltid kul med nytt :).

Nej nu tänkte jag kika tv! :) KramKram


PS: I LOVE YOU!!

 
Du ÄR mitt ALLT <3






Man saknar faktiskt skolan lite då man kikar igenom en del av allt man gjort under sina 3 år på Ekebygymnaiset :)


Kommentarer
Postat av: Mimii

Jaa, saknar det som fan !

2009-08-16 @ 16:50:46
URL: http://mimiilee.blogg.se/
Postat av: matilda

jävlar va fina saker du gjort! sjukt duktig ju :D

2009-08-17 @ 11:38:14
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag saknar det jag med! Tack Matilda :) Nu är det bara en arbetsplats som fattas!

2009-08-17 @ 11:49:52
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0