Wiho

Idag har jag gjort en hel del nyttigheter faktiskt! Vaknade vid 10.30 av att pappa höll på i mitt tak. Jag åt en frukost som bestod av fullkornsbröd med skinka och ett glas äpplejuice till.

Har målat idag med mamma vilket gick super! Målar som sagt om alla våra 4 hus från gul till liknande olivgrön-aktig färg. Sedan runt 15:00 så tog jag och pappa fyr-hjulingen och plockade kantarelleer.Blev cirka 10 liter. Inte tokigt!

Efter det blev det en god middag med potatisgratäng och kycklingfiléer :). Men idag har det blivit mycket tid framför datorn då jag hjälper min älskade man med hans kvittoredovisning:). Än är jag inte klar men snart så! :)

Och nu sitter jag framför tv:N och kikar på Sagan om de Två Tornen med mamma och pappa. Älskar familjestunder, bara jag som gör det? Eller är det någon fler än jag ?

Nej nu blir det filmtime, imorgon kanske mamma och jag åker in tidigt till stan och kikar lite, håller tummarna för det!

KRamKRAm




Kommentarer
Postat av: Martina

Familje stunder är toppen ! :)

2009-08-30 @ 10:24:41
URL: http://martinaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0