11.Dec.2009

JAG DÖR AV HUNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har bara ätit 4 smörgåsar tidigt imorse. Men jag tvingar mig själv att inte äta något förns om två timmar då vi har bokat bord på Odinsborg för julbord! Ska bli riktigt mysigt :)

Blir en tidig kväll för mig då jag ska upp runt 7 imorgon för att börja jobba klockan 8. Vet inte riktigt varför jag behövs 2 timmar innan öppning men det återstår att se.

Var hos tandläkaren idag med. Gick så bra så, men jag hatar när man måste röntga tänderna. Gör så förbaskat ont när man har saken i munnen. Får tårar direkt :/. Men fick beröm för så fina tänder och skötsel och allt. Känns superbra! :)

Nej nu ska jag och Calle ta en dusch och sedan fixa oss lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0