15.Dec.2009

Vaknade imorse av ett sms från mamma där det stod:
God morgon. Har du tittat ut? Usch vad med snö. Kanske Calle kan köra dig för det är säkert förseningar i busstrafiken. Ta det lugnt och anspassa hastigheten. Har mycket snö på vår väg men det är pudersnö. Lycka till nu. Kram Kram








15;e December 2009 kommer stå på mitt körkort för idag klarade jag uppkörningen!!!!!!!! JAG HAR TAGIT KÖRKORT :D:D:!!



Var så himla nervös imorse så jag höll på att kräkas! Men han jag körde med va supersnäll och trevlig:)


Belönade mig när jag kom hem genom att beställa lite löshår från internet. Eller lite och lite. Dyrt som satan men vafan! Det äre nog värt :) Lite färg på det så sitter det som smäck! :)

Imorgon blir det att skjutsa mamma till julbordet och sen får jag se vart jag tar vägen ;) Snor nog pappas bil och tar en runda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0