17.Dec.2009

Ligger här i sängen hos Baby och bara myser! Så fryssen så vi funderar på att hoppa ner i jacuzzin och bli tinade!
Jobbade idag mellan 08:30-18:30 och calle kom vid stängning och när jag väl kom ut så satt han på passargerarsidan så jag började skratta för mig själv. Insåg att det blev jag som fick köra hem till honom från jobbet. Kändes jävligt bra ;)

Ska nu fortsätta mysa här, har så ont i händerna då jag skurit sönder dem från jobbdagen, ny kniv,klantig och kyla är orsakerna ;)



Blir jobb imorgon och lördag-söndag är jag ledig så ska kanske åka till Natta och ta en tur och mysa ! :) Får se hur det blir :)


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-18 @ 13:07:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0