20.Dec.2009

Sitter nu äntligen stilla efter en låååååång dag! Steg upp rätt tidigt imorse för att göra mina knäck som jag var tvungen att slänga dagen innan för att det blev brottom. Blev att skjutsa in grannen till akuten för hennes dotter mådde inte bra. Men nu så är det bättre :) Skjutsade hem Sara och Jocke och sen åkte jag hem. Kom hem runt 00.30 tror jag. Så blev bums i säng för min del :)

Efter knäckbakningen så tog jag Calles bil in till stan för att möta upp bror min för några timmars julklappsköp:) Kikade lite på Rabih,Eddie och Calle som sjöng på Stora Torget. Va helt okej faktiskt :).
Nu är alla julklappar köpta och har bara två paket kvar att slå in :)
Efter några timmar så skjutsade jag bror till Allianshallen där Carro hade spelat match och sen drog jag hit till Calle :)
Drog till Gränby så Calle kunde köpa klart sina paket! Och nu sitter vi här. Några timmar senare :) Han spelar lite tv.spel och jag sitter här. Ska nog ta ett varmt bad senare och sen sova tidigt då jag börjar 08:00 imorgon till 19 tror jag. Så är inte ledig förns på onsdag kväll :) Fullt upp dv.s men jag gillart ! :)



Nej nu ska jag logga och göra annat! :) Hejs!

Kommentarer
Postat av: Tessen

massa mycket jobb i juletider, men ack så underbart ändååå:D



GRATTIS till körkortet!!!

2009-12-22 @ 00:35:41
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0