24.Dec.2009 - Julafton

Förlåt för dåligt bloggande men har jobbat från 07:45-22:00 varje dag denna veckan! Mycket i juletider verkligen! Bud så in i satana och kunder så in i helskotta. Runt 700 kunder hade vi igår. Så woooooo vad jag va trött! Tog iallafall mammas bil dit och hem så det va skönt :)

Ska nu fixa det sista, städa det sista och fixa mig det sista sen kommer mormor och morfar! KALLE och CO och sen så blir det god mat ! :) Tar massa bilder såklart :)

Efter det kommer Baby och är med mig och släkten! Tredje året i rad som vi firar jul tillsammans :) Och jag blir mer och mer glad för varje år att jag har honom!


Nej nu ska datan få vara ifred! Blir nu massa annat att göra :)

GOD JUL PÅ ER ALLEHOPA ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0