2.Dec.2009

Min önskelista! Vissa saker får ni lista ut själva!

Den 11;e blir det tandläkaren och efter det ska jag träffa Persson för en fotorunda hade jag tänkt! Om vädret tillåter :)

Och nästa vecka ska jag träffa Älvebrink för samma sak och lite annat mys ;)

You must have been sent from heaven to earth to change me 
You’re like an angel
The thing that I feel is stronger than love believe me
You’re something special
I only hope that I’ll one day deserve what you’ve given me


Imorgon blir det jobb mellan 08:30-18:30 och sedan blir det hemfärd för körning!
Och på fredag blir det heldag i stan med mamma för att kika julklappar osv.
Blir att köra då med såklart! :)
Och i helgen får jag se vad som händer då Calle är i Sälen och jag inte ska göra nått speciellt :)
Får se vad dagarna ger mig för något! :)

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0