28.Dec.2009

Godkvällens! Sitter här och håller på och somnar. Var riktigt lugnt på jobbet idag. Jag stod och snittade och producerade hela dagen så var inte så mycket i butiken. Men man märkte av att det var suuuuuperlugnt!

Slutade runt 20 min efter stängning och tog mammas bil hem direkt och satte mig i soffan! Så slut i händerna efter en hel kyls snittande.

Imorgon ska jag upp 08:00 och skjutsa mamma till frissan och medans hon sitter där tänkte jag åka och hämta ut körkortet som har väntat på mig i snart två veckor på posten! Så nu är det dags ;) Sen tillbaka till mamma och vänta där :) Blir en tripp till Gränby och massa andra ställen och kika lite! Ska nog förbi jobbet och köpa lite nyårsblommor med mamma! :) Att vara på jobbet en ledig dag är inte fel ;)

Blir att vara hos Persson på nyår tror jag då det känns rätt! Ska bli kul att träffa henne igen efter en lång tids paus! Allt med jobb osv har tagit upp tiden. Men det ska bli mys! Hon ska ha fest hos sig med pojkvännen hennes så kommer nog lite folk dit :)











Saknar fotoomgångarna vi hade! Johanna, när är nästa gång?!?! MÅSTE HA VINTERBILDEN FAAAAAN!

Nej nu ska jag sussa! Lååång dag imorgon på stan. Ska se om jag hittar någon nyårsoutfit! Skor,hår,smycken är fixat nu äre bara kläderna ;) Haha men hittar nog något på Gränby imorgon :)

Sov Gott!

Kommentarer
Postat av: älvebrinkarn

NÄSTA VECKA JAG BANGAR INTE:d

2009-12-28 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0