30.Dec.2009

Godkväll på er! Idag så blev det en runda runt hela stan för letande efter en ny tv-bänk då vi ska göra om i vardagsrummet. Blev IKEA och några ljus och kaktusar rikare ;).

Nu tänkte jag iallafall duscha och sen packa det sista inför imorgon. Åker till jobbet så jag är där 08:00 och sen blir det att jobba till 16:00. Sen fort hem med mammas bil. Äta och fixa mig. Sen åka in runt halv 8 för att lämna bilen hos Calle och sen ta bussen till Persson för fest där! :) Sover hos Calle på natten sen :) Måste ju ha älsklingen vid mig vid det nya året! Jag och Calle har 1 år och 8 månader efter 00:00slaget :) Så det är mycket att fira. ! Att få somna i hans famn är det bästa som finns <3




Jag är kär,förälskad och lycklig. Inget mer kan jag begära!

Kommentarer
Postat av: Tessen

GOTT NYTT & TACK FÖR I ÅR:D

2009-12-31 @ 12:15:12
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0