8.Dec.2009





Blev inga lingonkransar då dt inte fanns ett skit i skogen så gjorde dessa grankransar istället! Översta bilden är min och den undre mammas :) Slog ihop något snabbt bara!

Onsdag:Till stan för att möta upp Natta för en lunch på stan. Sedan blir det lite julklappsshopping för min del. Sedan åker jag till Calle!:)
Torsdag:Jobb,köra med pappa
Fredag:Tandläkaren.Träffa Persson.Julbord på kvällen med baby och hans familj
Lördag:Får se,köra
Söndag:Får se,köra
Måndag:Jobba,köra
Tisdag:-, Åka till Älvebrink för en tjockisdag! Baka massa och mysa framför tv;n :)




Nej nu ska jag finurla(ett ord egentligen?!) på bloggdesignen och sen äta lite choklad och packa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0