25.Dec.2009-Juldagen

Dagen har varit så mysig så! Vaknade brevid baby hemma hos mig och vi fixade oss lite. Tog oss sedan till stan, släppte av bror och åkte sedan till calles mamma för julmiddag :)Så mysig stämning så :)

Fick mycket fint i julklapp! Bästa julen någonsin :)

- Ett superfint armband av bror
- Ett linne av bror
- Fina lyktor av mamma som jag ska hänga utanför ytterdörren
- Trésemme balsam/schampoo
- Sminkväska med smink i
- Godis såklart!
- Superfint nyårslinne av mamma
- En stor väggklocka i svart. Ska göra om i sovrummet så blir en annan fondvägg där den ska sitta
- Pengar
- En gåva av mormor och morfar som kommer hjälpa mig med bilköpet!
- En GARMIN-GPS av Baby <3 Så nu kommer jag hitta överallt :D Ullared here I come!

- Sen så är det massa mer saker som jag inte orkar skriva upp men denna julafton var helt underbar!
- Fick massa saker till bilen av Calles mamma :)

Nej nu ska jag mysa ner under täcket och kika vidare på Sagan om Ringen för imorgon blir det för mig och Calle att dra ner på stan och inhandla massa mysigt som kläder osv. Blir nog elgiganten efter med ! :) Hemgång blir det efter då Calle ska hitta på lite med grabbarna grus.

Vi hörs imorgon.

Får gratta Robin till körkortet som han tog i onsdags! Vilka julklappar han och jag fick med såhär innan julen! :)



Mycket snyggare irl än på bilden såklart ;)




Kommentarer
Postat av: älvebrinkarn

Härmis, med klockan:D

2009-12-26 @ 18:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0