29.Dec.2009

OjOj vilken dag på stan! Åkte hemifrån 08:30 så blev ingen sovmorgon för mig inte! Så får sova ut lite imorgon :) Ska sedan in till stan igen under dagen med mamma och pappa. De ska kika på lite tvbänkar och liknande.

Blev några inköp idag då jag va på stan med mamma. Eller stan och stan. Släppte av mamma klockan 09:00 vid Heidan för hon skulle klippa och färga håret. Jag åkte till posten på kungsgatan och hämtade ut körkortet. FINALLY! Och sedan åkte jag till Biltema för att strosa runt och fördröja tiden.

Åkte tillbaka sen och väntade på mamma som va klar sen runt 12:00. Vi drog till Gränby där jag införskaffade en kjol och sen en tubtop med paljetter. Sen blev det en svart BH som varit efterlängtad!


Ja, jag har brunare ben än hals/nacke eller vad fasen det heter ;) haha


Sådär blir nog min outfit för nyår! Sedan blir det så jäkla mycket snyggare med smink,hår,skor och allt därtill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0