Fredag den 13:e

Carl Fredrik Flyberg ♥ Jessica Maria Östlund


Jag vill inte detta! Jag kommer inte klara det heller för den delen! En vecka utan den jag älskar kommer bli en utmaning. Men eftersom jag saknar dig redan nu och du åkte bara för några timmar sen så måste jag ta tag i mig själv.!
En vecka för dig i Spanien och en vecka för mig här i kalla Sverige/Uppsala. nej usch! Menmen.
Jag förstår inte hur jag kan älska någon så mycket som jag älskar dig. Jag vill verkligen dela mitt liv med dig, gått snart 10 månader men känns inte mer som en dag <3.


Imorgon blir det förmodligen en träff med snyggJohanna och förmodligen äta ute! Mysmys, längesen jag träffade den pinglan.
Mamma och pappa kommer hem från Birka Paradise med, hoppas de köper de man vill ha!

Fredag den 13:e, bara hålla tummarna att ingenting hemskt händer!

Jag älskar dig Carl! Vi ses när du kommer hem den 21:a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0