Måndag

Måndag idag, skola från 08:35-14:00. Åkte ner på stan efter och laddade på stadskortet och köpte ungdomskort,fruktansvärt vad busskort ska vara dyrt! 370 kr för korten. Mobilen gick sönder under dagen med så kände mig totalt isolerad. Kunde inte ringa eller smsa. " Endast nödsamtal" har det stått i 7 timmar nu. Menmen.

Var på marknaden i Uppsala / Vaksalatorg, var inte så mycket att se. Men mysig stämning! Åkte sedan och åt mat och nu sitter jag här hos Calle. Ska snart ta en dusch tänkte jag och sen kolla tv. :)
Mysa lite med min pojke, bästa som finns. <3 9 månader igår men känns som om det bara gått 9 dagar, fortfarandelika nykär!! ♥


Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0