SÖNDAG

Japp! När jag precis skrivit klart allting så råkade jag trycka på " Logga ut" knappen. hahaha . jag är så dutti så.

Aja, får skriva om allt igen helt enkelt:)

Dagen började med att pappa väckte mig runt 11:00 genom att köra med fyrhjulingen utanför. Begav mig då in i andra huset för att äta lite frukost. Runt 14:30 så blev det övningskörning för min del! Det gick superbra,kändes verkligen superbra! Även fast jag inte kommit så långt så går det framåt :). När jag kom hem efter övningskörningen så var Calle hemma hos mig, mys<3.tokig i dig.
   Drog vidare till stan efter en timme där vi plockade upp Gurra för att sedan åka till Lucullus för en underbar måltid. Husets Oxfilé med pommes och vitlökssmör. Sedan BOWLLAGET!!! Yeah, förlorade men det struntar jag i, det var iallafall roligt :) fick några strikes att bli glad över iallafall:)

Så nu sitter jag här och ska snart sova. Calle lär ju inte sova förns om några timmar så kan ligga och mysa lite och sedan somna på hans bröst. Finns inget bättre<3

Skola imorgon, känns som evigheter sen. Hoppas ni inte saknat mig för mycket! ;)

Torsdag - Sthlm med sötNatta! Mys<3

Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0