Tisdag

Vaknade med älsklingen i min famn. Åkte hemifrån Calle 08:15. Han skjutsade mig till skolan och det var jag glad över <3
. Började med att ha växtkännedom, 5 st i klassen då! Wihooooo.



Sedan blev det Paleontologen för klassens del. Tror jag stavade rätt där. Kollade på massa dinosaurieskelett och massa mer! Rätt spännande. Tog sedan bussen ner på stan 15:20 och gick till Nautilus. Tog och solade en halvtimme så nu känns det fint!
  Pappa hämtade mig i stan 16:10 och åkte till Nacka Trä för att införskaffa saker till Yrkesbeviset. Kommer hem på fredag.

Sitter nu vid datan och ska snart sova. är supertrött! Och superstressad! Men det kommer att gå hoppas jag verkligen!

Hug/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0