YB here I come!

jajamensan,Yrkesbeviset börjar närma sig nu, jag och pappa spenderade runt 2½ timme i garaget idag med skruvdragare,såg,skruvar och tumstockar!


Imorgon blir det för min del att fixa nät till armeringen, och lite annat,


Ska nu mysa ner i sängen och sova, blir att jobba med YB imorgon, städa, fixa inför kvällningen dåre sen blir PARTY PARTY!!!

Saknar min man, han MMS;ade för några timmar. ja brun det va han, otroligt! Han blev inte brun då han och jag va i Egypten i en vecka i 40 grader, 7 molnfria dagar. Men tammefan ska han bli brun i Spanien. Men är glad att han har det bra :) Väntar på ett vykort från han, kommer väl fram då han redan är hemma haha.
Han är så jävla älskvärd, helt sjukt vad jag älskar Carl Fredrik Flyberg ♥♥

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0