sjuk-lördag

Över en vecka sen jag bloggade senast, men har haft så himla mycket att göra så jag inte har haft tid eller ork. Sitter här nu ensam på lördagskvällen. Calle skulle kommit men det blev inte så tillslut.

Dagens sysslor började med att färga håret på mamma, blev finfint, sedan blev det att "plugga", eller snarare att börja skissa och komma på idéer. Börjar finfint, pappa är med på att hjälpa med bygget!!!

Nu sitter jag här och tänker, att det inte är långt kvar av skolan alls. Inte ens 5 månader och ändå känns det som om jag har massor kvar att lära, finns så mycket kvar att göra. Spratten i allas kroppar bildar ett moln av energi då man nämner ordet STUDENTEN. Jag förstår alla, jag förstår mig själv. Att stå där och springa ut och bara se allas leenden. Att stå på studentflaket och bara känna lycka. Jag förstår inte att det kommer hända.
Mycket kvar att planera, men det kommer gå flickor!!
Vad blir man, KLASSENS.......? det återstår att se!!!

-------
Man vill ha allt man vill - Då
Man ska inte alltid få som man vill - Nu



Och mitt i allt ska man bli sjuk, jag orkar inte längre, jag spricker av känslor. För mycket i huvudet för att bli sjuk. Jag har inte tid. Och lyckan ligger bakom tankarna kring skolan. Varför är jag ens värd lycka? Jag ska bli bättre. Bättre på allt. Jag ska ge gärnet, men allt är inte lätt, men ingenting är inte heller omöjligt. Det är MÖJLIGT!

Nu ska jag snart sova, jag orkar inte vara uppe länge, finns inte mkt att göra. Finns heller ingen ork. Bättre lycka imorgon :)

Hug/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0