Söndag

Idag är det söndag! Imorgon är det skola, inte varit i skolan sen den 17:e november.
Helt knas egentligen. Saknar skolan konstigt nog, vännerna där. Känns lite som om man gått ut skolan några månader tidigare! Nej usch så får man inte tänka, har ju massor att se fram emot


Studentskivan och allt!

---
Igår så kom Nöten och hämtade mig, sen åkte vi hem till henne och bara tog det lugnt med 3 filmer!
- Last Holiday
- Solstice
- (kommer inte ihåg sista filmens namn)
 
Sov över där, men fyfasen vad ont i ryggen jag fick! sov runt 2 timmar den natten tror jag, känner mig helt död idag, ska nog snart sova! Packa lite först sen blir det att sova :) Skola imorgon sen efter blir det att träffa Baby!


Hug/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0