15/7-o9

Hejsan alla snyggingar! Blev en jobbig morgon idag då Calle hade ställt sin klocka på 5:30, men såklart så hade hans mobil lagt av så hans mobil ringde inte, men jag vaknade automatiskt 6:00 så då skulle han ringa runt till hans team och höra så då blev man klarvaken. Så han och jag somnade om och vaknade 08:30 istället och jag väckte honom en halvtimme senare. Han ska vidare idag ner till Motala tror jag så får se när jag ser honom nästa gång :)

Jobbade idag med puddingen Sara Köppä och vi gjorde om 2/3 av butiken vilket blev så jäkla snyggt! Tänkte fota lite imorgon i butiken så ni får se vad vi gjort :)

Var förbi Ungdomshälsan idag och bokade tid för mer p-piller så det var skönt att få det avklarat. Gick superfort och fick en tid om bara 1½ vecka vilket är suveränt då jag har 2½ vecka kvar på sista kartan.
Nej nu tänkte jag ta en dusch sedan kolla på NÄST SISTA avsnittet av Harper´s Island :).

KramKram




Min själsfrände, Kärleken för honom går inte att mäta i någon slags form, så stor är den! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0