10/6-o9

Idag är det Onsdag och det känns som dagarna går riiiktigt långsamt! Men jag tänkte iallafall ta och plugga teori nu och kämpa för körkortet! Fyfan vad jag vill ha det men det är orken och tiden som inte riktigt räcker till.

Hittils idag har jag inte gjort mycket alls, bara tagit det så himla lugnt och jag tycker inte om det! Jag vill ha äventyr, saker att göra som man ser fram emot! Som man räknar ner dagarna till, kan någon hjälpa mig med det och ge mig förslag? Snälla någon.

Aja nu tänkte jag sätta mig och plugga teori med glass och jordgubbar. Får se vad jag gör ikväll. Vill in till Baby men han ska upp 8 imorgon bitti för att provjobba och sedan ska han till tandläkaren och efter det jobba. Så får se vad jag gör :)

Vi hörs iallafall senare



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0