14/6-o9

Imorgon blir det som sagt att jobba mellan 08.00-16.30 och därefter så tar jag bussen till stan för att vara med Baby <3. Han kommer redan ikväll så han skjutsar mig till jobbet.

Den 16:e så blir tatueringen äntligen klar, men blir lite nervös för har hört att iskuggningen gör ondare än spöklinjerna, menmen, får man vara fin så får man lida pin! :)

Och imorgon tänkte jag ringa till 3 och beställa min nya mobil som Andreas hjälpt mig med att välja. Min är så kass som ordet verkligen betyder, batteriet dör efter några timmar, går ibland inte att svara då folk ringer osv.osv. Så det blir förmodligen en Nokia 5800 XpressMusic .

Så det är äntligen lite saker som händer här nu!

  





Vi hörs senare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0