15/6-o9

Idag jobbade jag som sagt och det gick superbra! Sedan hörde de av sig från BlomsterCity så jag och Johanna ska jobba på torsdag, lagom mysigt! :)

Om cirka 11 timmar är jag redo, ska göra klart tatueringen, är lite rädd för smärtan, IGEN. men vafan, knip käft och håll ihop!

Efter jobbet på torsdag plockar flickorna upp mig och vi drar vidare mot Öregrund/Gräsö där vi ska fira midsommar. Blir förmodligen kvar där tills på lördag. mysmys! Hoppas vädret är bra :)

Nej nu måste jag sussa, är riktigt trött efter en heldag med skrik och tjatande småungar!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: anna

OKej :) JO, samma här helt ok.. ja det tycker jag verkligen, funderar på att dra ihop en grillkväll snart :D

2009-06-16 @ 09:09:18
URL: http://nets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0