16/6-o9

Hej :D Hoppas ni mår bra för det gör iallafall jag ! :). Är lite mörbultad efter idag men jag kommer till det.

Vaknade upp runt 10.00 idag med baby i min famn, han sov så tungt så. Men jag gick upp och åt frukost i lugn och ro för jag kände att jag verkligen behövde mycket energi inför vad som skulle hända därefter.

12:00 skjutsade Calle mig till Brantingstorg för där skulle jag äntligen göra klart min tatuering. Gjorde ondare andra och sista sittningen, dels för att han skuggade med 7 nålar och sen dels för att hans chef gjorde lite arbete på mig och han tog då i som fan så nålarna nuddade revbenen, INTE skönt! Men bara att vara tyst och lida.

Efter 2 timmar så var det klart och resultatet blev snyggt! Det är dock svarta blommor nästan för det kommer att bli grått då under tiden det läker, hoppas jag :P. Så efter det runt 14:00 så drog jag vidare till stan ner i studion för att hälsa på Calle & Linus som hade köpt nya skärmar, blir riktigt snyggt! Gick sedan på stan i 1½ timme för att kika runt lite och sedan kolla efter födelsedagspresent till pojkvännen min men det är svårt! Speciellt då han fyller 20 år den 22:a juni. Så ska in till stan imorgon igen och kika lite mer :)
Hade så ont så drog hem med 15:45 bussen och tog det lugnt, mådde superdåligt, yr och illamående som bara den. Så det blev att ta det lugnt, satt tillochmed ner i duschen!


Nu sitter jag med baby hemma hos mig och äter lite kvällsmat, korv och makaroner! mumma :D

Imorgon som sagt stan igen och sedan hem och ta det lugnt och packa, för på torsdag ska jag jobba på BlomsterCity med Johanna 10-18, ska bli så himla mysigt att komma tillbaka! Som sagt så är det min gamla praktikplats där jag fick extrajobb, ska jobba mer i sommar men de behöver mig på torsdag :). Och efter jag har slutat så plockar matilda och tjejerna upp mig och så drar vi till Öregrund/Gräsö och sover där, för vi ska fira midsommar i Öregrund på fredag! Riktigt mysigt :)


Uppdaterar mer imorgon! :) Har snart ätit upp maten så tänkte vara lite social med gubben som sitter och kollar på tv :)

 
 
Som sagt kommer den bli grå sen ! :)

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0