27/6-o9

Idag är det lördag och jag är lycklig! Som jag nämne innan så drömde jag en hemsk dröm inatt/imorse som verkligen inte är sann, men usch vad dåligt jag mådde pga det imorse. Men baby gjorde allt bra igen <3.

Idag har jag bara solat hela dagen och tagit det lugnt, pluggat lite och sen runt 17:30 kom Classe & Annica över och vi alla spelade kubb och sedan runt 20:00 åt vi god mat :) .

Blev att börja diskutera Ullared för Annica och hennes dotter Ida ( Min kära barndomsvän/granne) har aldrig varit där, såklart blev det att vi bokade en tripp :D Vi åker den 12-13:e Juli , jag,mamma, Annica och Ida! Här ska det shoppas :D Fan vad underbart!!!!!


     

Bild 1: Nya mobilen och ett sms som gjorde min dag
Bild 2: Mamma kastar och Nisse springer efter, han var som tokig, tjejerna vann 2-1 i kubben
Bild 3: Jag vid maten, både förrätt och efterrätt. Riktigt gott ! :) Och trevligt sällskap



Äntligen fått lite färg! ;)


Dagens/kvällens outfit:
Linne från BIk Bok
Shorts från H&M
Jeansjacka från internetorder på H&M


Freckles?!

Nej nu tänkte jag gå in och kika vad människorna gör i andra huset, de spelar nog kort :)

Imorgon hoppas jag på att få träffa älsklingen! Ska ringa han senare och höra med honom <3 Saknar han så otroligt mycket

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0