9/6-o9

Vaknade såklart upp med min baby brevid mig, så himla glad av över att ha honom. Blev att åka in till stan en snabbis idag för att gå till arbetsförmedlingen och skriva in mig och sedan gå runt på stan lite.

När jag gick till Arbetsförmedlingen så stod det på skylten att de hade stängt, vem fan stänger i två dagar då hela Uppsala precis har tagit studenten och många behöver Arbetsförmedlingen just i denna lågkonjunktur!?
Säger bara:


Köpte mig en superfin tunika/linne som jag verkligen kommer att använda i sommar:




Nej nu är jag så trött så jag håller på att somnar här, så nu blir det en snabbdusch och sedan tv tänkte jag :) .
Johanna hörde av sig till mig igår och förmodligen blir det Thailand för oss i Mars nästa år :D Lång tid dit men fan vad skoj :D !!


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: moa

söt är den från gina tricot:)?

2009-06-13 @ 15:42:29
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Yes det är den :)

2009-06-13 @ 21:59:49
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0