29/5-09

                   


Blev solning på högsta nivå idag! 3 timmar låg jag och solade utan paus. Blev sedan att åka in till stan runt halv 2 för att möta upp lina. Köpte lite saker till lärarna som tack för dessa tre år :). Åkte hem med 16:15 bussen och hemma blev det grillning! Mums :)

Om 1½ timme blir det att åka in till stan igen till Carl, sedan mysa och bara ta det lugnt. Kanske blir en tripp ner till studion och se hur det blir med låten!. Måste imorgon köpa ett par nya solglasögon för mina var med om en olycka idag. Skulle springa över vägen då jag gått av bussen, såklart så studar glasögonen av från tröjan där de hängde och hamnar på vägen. Eftersom jag sprang fort över så hade jag inte lång tid på mig att försöka få tag i dem men bussen som var nära på andra filen tutade mot mig så jag fick bara hålla tummarna att inga bilar körde över dom. Men nejdå. Tredje bilen - KRASCH!!!!

R.I.P Jessicas snygga glasögon :(


Ha det bra gott folk! Försöker att bättre mig med uppdateringarna men glömmer bort det ibland (A)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0