8/5-09

Blev inte så mycket gjort idag men skönt är väl det + att dagen inte är slut än! Gick upp runt 10:00 och brevid mig låg pojken och sov så djupt så. Han är så himla underbar <3. Gick in i stora huset och åt lite frukost, Runt 11:00 gick jag in och väckte Calle då han skulle börja jobba klockan 12.
11:30 åkte han hemifrån mig och jag saknar honom redan! Gick ner till Jaana en snabbis då hon skaffat en kaninunge, riktigt mysig att hålla i ! :) Påminns om tiden då jag hade en kanin för två år sedan som hette Ninni. Hade henne i flera år men hon blev sjuk och hon orkade inte leva längre. Så man fick fram alla minnen verkligen.

Blev sedan att övningskörs till Geiers där vi köpte lite plantor som pelargoner, kryddor m.m. Övningskörde hem med, gick helt okej :).

Blir inte så mycket mer att göra ikväll än att plugga, ta det lugnt och kolla på tv!

Imorgon däremot blir det lite att göra :) Ska upp tidigt och åka med mamma och pappa till mormor och morfar och hämta massa kött. sedan in till stan och införskaffa husfärg  - ska måla om huset mintgrönt! Kommer bli så jäkla snyggt,Sedan blir det kanske Ö&B eller något, tycker det är riktigt mysigt att strosa runt där jag :)

Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Elmina

Jaa va roligt Jessica! :)

2009-05-09 @ 23:43:26
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Elmina

Jaa det var super roligt! :)

Tack, men ska du säga, super modell! :D

Din klänning, aa .. fan att man kan vara

så snygg! :)



puss <3

2009-05-13 @ 19:34:15
URL: http://tings.blogg.se/
Postat av: Jessica

haha nu tar vi allt i här va!

Jo klänningen tycker jag mycket om men håret va bara plattat, inte ens sprayat:D haha men jag bjöd på´t! Kul att se dig snygiing!

pusspuss

2009-05-14 @ 14:15:56
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0