25.Nov 2009

Jag orkar inte blogga idag! Jobbat hela dagen idag och kom hem halv nio då pappade hämtade mig :) Och vi skjutsade Frida till Stenhagen! Så nu blir det att bädda ner sig i sängen och kika NCIS och sen sova! Kanske blir lite chips (A)

Imorgon blir det att fixa lite fint med amaryllis som jag köpte hem idag, sedan plugga tills 13:00 då mamma kommer och hämtar mig. Eller jag ska köra till stan och vi ska handla! Tycker om att handla mat :D haha. Sedan köra hem och plugga mer :) Sedan runt 7 ska jag köra med pappa då han inte jobbar över lika länge imorgon :)


Visar lite bilder på hur det blir med amaryllisarna imorgon :)

Sov gott!

Ps; I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0