Bara att hålla tummarna!

Godkväll! Blev inte så mycket att göra men skönt var då det ! :)

Idag var det körskola som gällde och det gick bara bra, lite småsaker som jag ska tänka på men det ska vi se till att ändra på tills nästa gång! :)
Har legat och myst med pojken hela dagen i sängen. Så himla skönt! Drömde dock väldigt konstiga drömmar! Drömde att jag var på en kryssning och helt plötsligt började det hända saker, min föredetta högstadieklass var där och jag hade hittat en "Herr Nilsson" - apa som jag gick runt med på axeln. Så det första jag sa när jag vaknade till calle va att jag vill ha en apa. Man är väl för knasig! ;)

Ikväll så blir det att ta svininfluensasprutan. Ska ner till grannen och ta den då hon är sjuksköterska. Jag håller verkligen tummarna att jag inte får några symptom då jag har körskola imorgon runt 17:00 och jag har inte tid att förskjuta tiderna bara för en fjuttig feberdag! ALDRIG! Jag är så jävla inne på att ta detta körkort och inget ska hindra mig. Inte ens mig själv!

Nej nu ska jag gå och laga mat åt familjen sen ta den jävla sprutan! Älvebrink sa att det inte är så farligt som det ser ut ;) Så litar på dina ord tjejen ;D annars jävlar haha!


Kommentarer
Postat av: Älvebrinkarn

mohahahah:D

nej men det ärinte farligt;D

2009-11-02 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0