Design

Sitter här och lyssnar på Winnerbäck i detta tråkiga väder! Men om 2 veckor får snön gärna komma :) Imorgon blir det att träffa Baby då han fick förhinder idag, men imorgon ska vi åka och hitta på nått skoj! :)

Håller däremot nu på och redigerar om bloggdesignen. Men så jävla svårt när man bara kan lägga in bilder och ändra färger. Jag vill ändra ALLT! Får fråga Älvebrinkarn om hjälp helt enkelt!

Om 20-30 min drar jag ut med bilen ett tag och tränar lite parkering :) Efter det blir det plugg och fortsätta redigera då detta kommer ta hela kvällen, känner jag på mig :P

Aja uppdaterar kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: Tessen

Winnerbäck rullar på bra här med^^ Dock inte i dag, men senaste tiden har han härjat runt med mig :P haha

jaa men mera snö hitåt!!

2009-11-17 @ 21:58:51
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0