Dagens händelser

Hemma! Eller okejdå, har varit det i snart 2 timmar men har bara gjort annat :)

Åkte hemifrån halv 3. Gick på stan och strosade och införskaffade mig ett par lackleggings(ja redan?!) haha nej men jag har inte hittat nå snygga förns idag :). Sen en översizekofta som nog är snygg till leggingsen :)

Träffade på Nöten med och fan så snygg hon är alltså! Hon jobbade så jag stod och pratade lite med henne inne på Kaktuz :)
Begav mig efter till körlektionen, nästsista tror jag det var! Det gick underbart fakitskt! Inga fel alls och första gången jag kört i rusningstrafik och mörker i stan men det gick suveränt! :) Inte långt kvar nu sa läraren så då blev jag glad! Nästan helt klar är inte fel att höra. Bara sista kursen på onsdag sen boka uppkörning och teoriprov.

Sitter nu och kikar runt på bilar från Blocket. ;) Haha man måste ju vara redo :D

Imorgon däremot blir det att först ringa tre och be dem flytta mitt gamla nummer till nya telefonen då hemsidan deras suger as! Står bara " Den valda tjänsten kan inte nås för tillfället. Vi arbetar på att lösa problemet". Yeah right, har stått så i snart tre veckor om inte mer!
Efter att jag förmodligen har stått i tre timmars kö hos Tre så ska jag plugga och städa resten av dagen! :) Måste göras verkligen då det ser ut som en svinstia!

Aja nu ska jag in i andra huset och säga natti natti :)


Kommentarer
Postat av: Tessen

fasen vad jag också vill ha körkort!!!!!! GAAAH! JÄVLA TIDSKRASCHER! DU ÄR DUKTIG! :D

2009-11-03 @ 21:44:46
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0