En bra dag hittils

Jajamen! Ställde klockan på 09:15 imorse för att ta mig in till stan med mamma 45 min senare. Såklart körde man till Maxi och parkerade(första gången på parkering,konstigt nog) och det gick så bra, inte många bilar ;) haha. Införskaffade lite härligheter och sen mat med mamma. Sedan köra hem igen, ta fram lite saker inför imorgon då det är middag hos Issa sen utgång på det! Ni får se bild imorgon på vad det blir för något ;)

När pappa kom hem så tog vi en tur mot Enköping och växlade med småväg och motorväg. Gick riktigt bra och vi va ute i cirka 1½ timme så det kändes fint! :)

Men nu gott folk, ska jag bli mörkbrun i håret :O Sitter med hårfärg i så bild kommer upp senare då jag är klar med färgningen ska jag ta en snabbdusch sen åka in till baby och sova där inatt :) Sen hem imorgon igen och fixa mig ! :)

GRATTIS I FÖRSKOTT ISSA <3

Kommentarer
Postat av: lina

Blev håret bra? :D Aa, imorgon ska vi troligtvis ut, du med? Vart isf? :D

2009-11-06 @ 22:19:01
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/
Postat av: lina

Anderssons trafikskola :) durå?

2009-11-07 @ 13:45:09
URL: http://lajnakajnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0