Lyckad kväll!

Jag är glad att jag åkte in igår! För gud vad underbart det var! Åkte in till stan och träffade de andra på jobbet, inte vanligt att gå runt med ett glas,finklädd osv bland alla krukväxter och snittkylar men det kändes finfint! :)

Gick ner till Le Parc klockan 19:00 och de var så trevliga där! Man åt en pepparstek men tyvärr så va den rare och sånt är inte i min smak! Den var nästan helt rå inuti medans utsidan såg perfekt ut.

Blev många goda drinkar, underbart sällskap och humöret var på topp! Iallafall mitt då kvällen blev så himla lyckad av en fjuttig sak!

Fick först inte dra hem då chefen och resten av alla ville ha kvar mig men efter 2 timmar så begav sig jag och frida till bussen. Sitter nu här och tänkte ta en dusch och packa lite. Ska in till Calle snart ! :)

Hörs senare! Kanske får några bilder från igår senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0