snart är det dags!

Här sitter man och gäspar! Riktigt trött. Men imorgon blir det att gå upp tidigt för att verkligen plugga hela dagen :) Känner att jag behöver det då det börjar närma sig!
Känner att jag nog behöver 2-4 lektioner till för att finlira lite innan jag bokar uppkörning och teori. Gick iallafall bra att köra idag men det som jag har mest problem med är att starta i backe. Så det måste jag verkligen träna på! Och parkera. Men eftersom mamma och pappa inte är hemma förns på söndag så blir det att plugga teori tills dess.

Så nu tänkte jag ta en varm varm dusch och sedan lägga mig i sängen och kika på Navy CIS som börjar om cirka en halvtime :) Vill så gärna att Baby kommer ikväll men tror han jobbar fortfarande. Eller är påväg hem. Men jag har ju honom så nära mig så jag klagar inte! :) Är så glad att ha honom så nära och att han alltid finns om det är någonting :) Han är bäst! Och framförallt så är det han och jag :)



Ge mig sommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0