Stan med natta

Blev 3 timmar på stan med Natta :) Hittade bara julklappar till bror min då saken som Calle ska få inte fanns! Eller jag fann ingen som lockade i smaken helt enkelt men det är mer än en månad kvar så! Jag köpte inget till mig själv så inget att visa upp tyvärr ;) Vi tog en lunch på Cupido och fortsatte att kika i affärer :) Men ingenting lockade idag konstigt nog!
Blir att skriva en lista på saker som intresserar och utgå från den helt enkelt :)

Ska närsomhelst dra ut med pappa och köra, blir lite parkeringsträning och sedan lite allmän körning tror jag :) Ska nångång nästa vecka köra stan runt med honom;) Det ser jag fram emot!

Nej nu ska jag byta om och sen dra ut i mörkret! Buäääk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0