Tuff dag!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering från igår! Man hade verkligen mycket att göra. Jobbade 08:30-20:00 och det va då inte lite att göra! Runt 20 CC-vagnar skulle rullas in i butiken, möblera om hela butiken för att få plats med dem. 8 vagnar amaryllis och 4 vagnar hyacinter b.la. Amaryllisvagnarna skulle placeras längst in i butiken. Ta ur krukorna ur kartongerna och färgsortera alla och med ettiketten längst fram. Så idag har jag ont i händerna och axlarna! Men det är nog för att jag inte är van men det kommer!

Calle kom sedan och hämtade mig och vi åkte till honom och åt. Åkte sedan ut till mig där jag kvittoredovisade åt honom och sedan kikade vi på tv och somnade tillsist. Vaknade runt 04:00 av att Nisse satt i ansiktet på mig och spann som ett kugghjul så jag kastade ut honom då Calle vakna han med. Saphira sprang in istället då jag släppte ut Nisse.  Så jag låg och mös med calle en stund innan vi somnade om båda två :). Han åkte in för att hjälpa sin pappa så jag gör lite nytta här hemma istället! :)

Nu tänkte jag plocka lite här inne och sedan bänka mig framför böckerna tills middagen serveras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0