17/10-09

HejHej allehopa! Sitter här med Michael Jackson i högtalarna på högsta nivå! Blev såklart sugen på att lyssna från gårdagens Idol där Eddie totalägde igår!

Who´s Bad ;)

Nåväl! Idag jobbade jag och det gick superbra :) Dock så hände det lite tråkigheter idag men behöver inte gå in på vad, dock att människor inte kan tänka efter vad de gör mot världen. Att det finns så dåliga människor är helt otroligt! Tänk efter och inse säger jag bara.

När jag väl kom hem så var det god mat serverad vilket alltid är mysigt ! :)

Ikväll blir det tvmys med mamma och pappa framför Körslaget för att sedan gå och lägga mig i tid då det är jobb imorgon igen :)
Sedan senare på kvällen så kommer jag åka till Calle förmodligen då han har jobbat borta i helgen :) Och på måndag blir det en Photoshoot med Älvebrinkar´n :)





Två av alla de bilder som togs den 11;e förra månaden :) Nu är det dags igen!

KramKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0